Розробка та проведення
інформаційних кампаній
Ефективне розміщення у ЗМІ
за результатами фокус-групових досліджень
Інтернет маркетинг,
просування у соціальних мережах
Створення та розміщення
PR-сюжетів на телеканалах
Забезпечення присутності спікерів
замовника у медіапросторі
Звітність, надання ефірних
довідок та пост матеріалів

Унікальне поєднання аналітики та медіа дозволяє сформувати стійкий позитивний асоціативний ряд
щодо персони/компанії/продукту та значно збільшити лояльність цільової аудиторії

 
Розробка інформаційних кампаній

- Нейтралізація негативних матеріалів у ЗМІ

- Залучення цільових ЗМІ (ТБ, Радіо, Інтернет, періодичні видання), пула лояльних журналістів

- Вибір оптимальних параметрів присутності у ЗМІ

- Генерування додаткових інформаційних приводів

- Визначення ефективності проведеної медіа кампанії (медіа моніторинг)

- Підготовка фінального звіту

 
Розміщення у засобах масової інформації (РЕКЛАМНІ ТА PR ПОСЛУГИ)

- Забезпечення присутності експертів та спікерів замовника у медіапросторі(ТБ, Інтернет, періодичні видання);

- Створення та розміщення PR-сюжетів на телеканалах«ICTV», «СТБ», «Новий»,«Канал 24», «5 канал», «112», «NewsOne», «Espresso», «Business»

- Створення та розміщення радіо-роликів на радіостанціях «ХІТ FM», «Русскоерадио», «RadioRocks, «KissFm», «Мелодия», «LUX FM», «RELAX»

- Створення та розміщення публікацій, інтерв’ю, макетів у періодичних виданнях «Кореспондент», «Фокус», «Гроші», «Ділова Столиця», «Власть Денег», «Компаньйон»

- Створення та розміщення публікацій, інтерв’ю, макетів на Інтернет порталах “Korrespondent.net”, “Delo.ua”, “Ura-inform.com”, “Depo.ua”, “Dsnews.ua”, “Ukrinform.ua”

 
Ексклюзивний продукт Аналітика + розміщення

- Проведення фокус-групових дослідженнь для тестування основних меседжів спікера/кампанії

- Надання рекомендацій щодо змісту та форми подачі інформації, яку замовник планує розмістити у ЗМІ

- Аналіз цільової аудиторії ЗМІ, де буде поширюватися інформація

- Рекрутинг учасників фокус-груп відповідно до цільової аудиторії ЗМІ