
інформаційних кампаній

за результатами фокус-групових досліджень

просування у соціальних мережах

PR-сюжетів на телеканалах

замовника у медіапросторі

довідок та пост матеріалів
Унікальне поєднання аналітики та медіа дозволяє сформувати стійкий позитивний асоціативний ряд
щодо персони/компанії/продукту та значно збільшити лояльність цільової аудиторії




- Нейтралізація негативних матеріалів у ЗМІ
- Залучення цільових ЗМІ (ТБ, Радіо, Інтернет, періодичні видання), пула лояльних журналістів
- Вибір оптимальних параметрів присутності у ЗМІ
- Генерування додаткових інформаційних приводів
- Визначення ефективності проведеної медіа кампанії (медіа моніторинг)
- Підготовка фінального звіту


- Забезпечення присутності експертів та спікерів замовника у медіапросторі(ТБ, Інтернет, періодичні видання);
- Створення та розміщення PR-сюжетів на телеканалах«ICTV», «СТБ», «Новий»,«Канал 24», «5 канал», «112», «NewsOne», «Espresso», «Business»
- Створення та розміщення радіо-роликів на радіостанціях «ХІТ FM», «Русскоерадио», «RadioRocks, «KissFm», «Мелодия», «LUX FM», «RELAX»
- Створення та розміщення публікацій, інтерв’ю, макетів у періодичних виданнях «Кореспондент», «Фокус», «Гроші», «Ділова Столиця», «Власть Денег», «Компаньйон»
- Створення та розміщення публікацій, інтерв’ю, макетів на Інтернет порталах “Korrespondent.net”, “Delo.ua”, “Ura-inform.com”, “Depo.ua”, “Dsnews.ua”, “Ukrinform.ua”


- Проведення фокус-групових дослідженнь для тестування основних меседжів спікера/кампанії
- Надання рекомендацій щодо змісту та форми подачі інформації, яку замовник планує розмістити у ЗМІ
- Аналіз цільової аудиторії ЗМІ, де буде поширюватися інформація
- Рекрутинг учасників фокус-груп відповідно до цільової аудиторії ЗМІ