Продакшн група MEDIAHUB  спрямована на створення лише високоякісного медіа контенту.

MEDIAHUB  у відносинах зі своїми клієнтами та партнерами сповідує принцип охоплення повного комплексу послуг, що можуть бути потрібними при організації інформаційних кампаній або медійних проектів в Україні, Києві, чи в інших регіонах. Послуги продакшн зазвичай є їх складовою - фахівціMEDIAHUB допомагають партнерам у створенні промо відео, соціальної реклами, іміджевої та рекламної відео продукції, відео-сюжетів для телевізійних новин та документальних фільмів.

Для цього ми залучаємо  кращих українських режисерів, сценаристів, операторів, дизайнерів, фотографів, художників, аніматорів і всіх, хто володіє не тільки креативним мисленням і творчим потенціалом, а й мають великий досвід роботи в сфері відеовиробництва.

Соціологічні дослідження та аналітика у комплексі послуг MEDIAHUB

Під час плануваннябудь-якоїмедійноїактивності часто постаєпитанняаналітичноїпідтримки, або й комплексного соціологічногосупроводу. Данідосліджень та аналітикалягають в основу інформаційнихкампаній, викликаютьпідвищенийінтерес у представників ЗМІ, створюютьзначнийсуспільний резонанс.

Саме тому MEDIAHUB активно співпрацює з провідними соціологічними установами України та пропонує клієнтам ресурси власного аналітичного центру «Соціопрогноз». Це дозволяє нам проводити репрезентативні масові опитування  як на регіональному,  так і на загальнонаціональному рівнях для отримання широкого спектру інформації про громадську думку.Масові опитування ефективно застосовуються у політичній сфері для вимірювання рейтингів політиків та політичних партій, визначення думки населення щодо політичних питань,у сфері маркетингу та інших сферах. В оприлюдненні результатів ініційованих нами досліджень беруть участь відомі в Україні соціологи та асоційовані експерти MEDIAHUB.

Медіа консалтинг – основа ефективної співпраці з MEDIAHUB

Не викликає сумнівів той факт, що засоби масової інформації сьогодні стали головним інструментом формування громадської думки. Саме тому ЗМІ ще називають «четвертою владою», адже фактично вони контролюють всю нашу культуру, підвищують цінність однієї ідеї, знецінюють іншу, поляризуючи все поле суспільних відносин. Те, що не потрапило до каналів масової комунікації, в наш час майже не впливає на розвиток суспільства. Отже організація та ведення інформаційних кампаній, медійний супровід є невід’ємною складовою будь-якого проекту, соціальної, економічної чи політичної ініціативи.

Проведення прес-конференцій, брифінгів, «круглих столів» у медіа центрі  на Хрещатику 27А

Прес-конференція (від англійської мови press-conference) — захід, що проводиться у випадках, коли є суспільно значуща новина, і організація або окрема відома особа, безпосередньо пов'язані з цією новиною, бажають дати свої коментарі з цієї новини, які були б цікаві і важливі для громадськості. Медіа центр у Києві на Хрещатику 27А постійно організовує зустрічі державних, політичних, громадських, наукових та інших діячів з представниками засобів масової інформації для висвітлення питань, які цікавлять широку громадськість України.

Зазвичай під час прес-конференції її учасники відповідають на запитання журналістів, прямо або побічно пов'язані з темою прес-конференції.