Ще однією затребуваною послугою MEDIAHUB є проведення фокус-групових досліджень.Це гнучкий метод, що використовується для формування гіпотез і продуктивних ідей, для визначення моделі поведінки, мотивів, чинників, що визначають вибір людини. Фокус-групове дослідження дозволяє вивчити споживацьку поведінку: протестувати і оцінити продукт, послугу, рекламні концепції і генерувати креативні рішення. Перевагою фокус-групових досліджень є широка сфера використання, оперативність отримання результатів. Особливістю фокус-групових досліджень є використання групової динаміки і можливість прямого спостереження за ходом дискусії.MEDIAHUB надає своїм клієнтам можливість спостерігати за ходом фокус-групового дослідження у режимі он-лайн.У дискусії беруть участь 8-10 попередньо відібраних респондентів під керівництвом професійного модератора, який направляє увагу групи на тему, яка обговорюється.

Експертне опитування – це дослідження, що проводиться фахівцями аналітичного центру «Соціопрогноз» з метою вирішення проблем, які потребують оцінок експертів чи компетентних осіб у певній сфері або висококваліфікованих фахівців. Експертні опитування, приміром,  можуть бути ефективними для системного моніторингу економічних та політичних реформ, що відбуваються в Україні, для виявлення факторів та чинників, що найбільше впливають на той чи інший суспільний процес, побудови прогнозних моделей соціально-економічного розвитку тощо. Професійний інтерв’юер високого рівня проводить експертне опитування за складеним сценарієм обговорення досліджуваної теми. Інтерв’ю записується, а потім всі записи розшифровуються і аналізуються. Розмір вибірки визначається темою і завданнями дослідження. Мета експертного опитування полягає в отриманні необхідної інформації, відображеної в знаннях, думках і оцінках респондентів, які є компетентними особами, що мають глибокі знання про предмет або об’єкт дослідження та мають цінний практичний досвід у певній сфері.