Ефективний медіабаїнг: чи завжди прайм-тайм це вдале рішення
Реклама на радіо в прайм-тайм? Не поспішайте. Олексій Семенов, який в MediaHub керує медіабаїнгом, розповість що й до чого і як працюємо ми, щоб отримати найбільш ефективні показники
– Більшість досі впевнені, що прайм-тайм на радіо – це час, коли тебе слухає найбільша кількість твоїх слухачів. Але це не зовсім так.
Час, коли радіостанцію слухає найбільша кількість твоїх слухачів, – називають піки слухання. А прайм-тайм – це фіксований час з 7:00 до 10:00 вранці і з 17.00 до 20.00 ввечері. Він майже однаковий всюди, його визначають самі станції, керуючись трафіком пасажиропотоку. Саме тому прайм на радіо відповідає пікам ранкового і вечірнього трафіку. Також саме тоді в ефірі звучать найбільш цікаві проекти – ранкові шоу, новини, година-півгодини хітів без реклами. Беручи прайм клієнт зазвичай стріляє з гармати по горобцям, адже бере не виключно свою цільову аудиторію, а абсолютно всю.
А ось піки слухання, які визначають маркетологи для кожної окремої цільової аудиторії, є найбільш ласим шматком для тих, хто знає свою ЦА і хоче до неї достукатись.
В чому різниця? Різниця в ціні. Я спробую показати її на простому прикладі. Хвилина реклами на станції Х в прайм-тайм коштує 1000 гривень, а в офпрайм – 750 грн. Але пік слухання ЦА припадає саме на офпрайм. То навіщо виходити в дорогий прайм, якщо купуючи офпрайм можна отримати більше своєї аудиторії?
Якщо коротко, то прайм-тайм – це не завжди кращий час для розміщення реклами, а пік слухання – завжди! Тут немає якогось великого секрету, але щоб медіабаїнг працював ефективно потрібно працювати саме зі своєю аудиторією.
Немає коментарів