21
Чер

Мікротаргетинг в політиці

Вже бачили, що в США пропонують заборонити мікротаргетинг в політичній рекламі? Чи справді ця технологія така небезпечна? І як вона спрацює на українських виборах?

Розібрали технологію на деталі, бо дрібна сегментація – це сильна сторона нашого ХАБу. Засновник Inprime Андрій Камчаткін розкаже чому👇

💬Те, що саме мікротаргетинг привів Дональда Трампа до влади – доведено не одним дослідженням. В Україні інструмент ефективно використала тільки Зе!Команда – пропонуючи різним аудиторіям абсолютно різні меседжі. Але я впевнений, що на осінніх місцевих виборах популярність мікротаргетингу стрімко зросте🇺🇦🚀

Бо сегментація по цільовим аудиторіям і геолокаціям – якраз те, що і потрібно на місцевих перегонах. Вона може вибудувати зв’язок між виборцями та кандидатом, та дозволить говорити з ними однією мовою, знаючи болі і проблеми.

Кілька років тому ми тестили технологію по виявленню лідерів громадської думки, під час рекламної кампанії для одного громадського руху в Ізраїлі🇮🇱 Так от, одна з воронок продажів була побудована саме на роботі з локальними інфлюенсерами. І це було просто мега ефективно!

Виділивши ЦА, ми зосередилися на виявленню авторитетів, лідерів думок в цій категорії👉 Після чого – почали прицільно працювати саме з ними, таргетували інформацію на них, розуміли, що саме може їх мотивувати побудували нормальну комунікацію 👉А вони – в свою чергу справді впливали на суспільну думку своєї ЦА. І це лише одна з тактик – в величезній стратегії, яку можна використовувати при мікросегментації.

✅В будь-якому випадку, це формат до якого рухається маркетинг – персоналізація та адресна комунікація. Як в комерції, так і в політиці. І той хто з розумом це використає – отримає чималі бонуси. Бо розмова з конкретною людиною завжди важливіша ніж стандартні лозунги для
всіх.🤝🔝💬