29
Лют

Чи варто брендам витрачатись на дослідження та як саме точні цифри рухають вас вперед?

27– Відсотки, цифри, графіки враз перестають бути нудними, якщо вони ведуть вас до успіху. А це неодмінно стається, якщо використовувати соціологію правильно – не дарма ж всі великі компанії кладуть її у основу своєї стратегії розвитку.

Але я хочу поговорити не про «Coca Cola» чи про «Нафтогаз», які можуть собі дозволити великі опитування. Є середній бізнес, який міг би використовувати дослідження за адекватні гроші, але чомусь не робить цього.

Отже, які є варіанти уточнити курс свого бізнесу, не за всі гроші світу, разом з соціологією:

По-перше, визначити цільову аудиторію та виділити її болі. Цифрові методики аналізуЦА (facebook статистика, goole ads) – працюють круто, але дають інформацію лише по користувачам інтернету. Соціологія ж може охопити ширшу аудиторію, незалежно від доступу в мережу. Також варто використовувати так звані якісні методи, що можуть дати максимально точний портрет вашого споживача та знайти його «больові точки». А якщо їх сумістити з digital аналізом, як ми це робимо в MediaHub, то тоді – бінго!
соціологія+інтернет аналітика дає максимально точні портрети клієнта. І ви не зливаєте бюджети на рекламу, а потрапляєте в яблучко ЦА.

По-друге, проаналізувати ринок та конкурентів шляхом систематизації даних з відкритих джерел. До речі, таке дослідження підприємці часто здійснюють і без соціологів, хто – інтуїтивно, хто – користуючись базовими знаннями з маркетингу. Звісно, специ це роблять краще, але і розвідка своїми силами – дуже корисна штука. Навіть не буду
розшифровувати, що вона дає для виводу нового продукту чи динаміки руху існуючого. І так все ясно – інструмент корисний, треба брати..

По-третє, тестування продукту. Це може бути, як шампунь чи шоколадний батончик, так і прогон слогану, назви , ідеї, послуги чи іншого безтілесного об’єкту. Знову ж таки – дуже корисний інструмент. Дає не тільки оцінку, але й рамки корекції продукту. Найчастіше реалізується як серія фокус-групових досліджень.

Це лише 3 пункти, на які я рекомендую звернути увагу підприємцям, адже соціологія – це основа, що дає не тільки розуміння реальності, але й може передбачити майбутнє. Рахуйте і рухайтесь вперед!