20
Бер

Українці почали більше часу проводити онлайн

Карантин та ізоляція суттєво збільшила українську аудиторію в інтернеті, каже наш digital-профі

Андрей Камчаткин.

Втричі виріс час сеансів та кількість унікальних користувачів в Youtube, Instagram та Facebook. Ловіть ще трошки найсвіжіших трендів від нього:

  • Лідером за пошуковими запитами в Google у всьому світі залишається коронавірус.
  • В Україні до ТОП-10, крім запиту на COVID-19, входить пошук медичних масок, карантин, курс валют.
  • В другій десятці – Uber-шаттл, Блаблакар і «Ванга чума 21 века»
  • Також вже кілька днів спостерігаємо здешевлення трафіку – на 30-40%. Збільшились і об’єми, які можна викупити, порівняно з докризовими часами.