
20
Бер
Українці почали більше часу проводити онлайн
Карантин та ізоляція суттєво збільшила українську аудиторію в інтернеті, каже наш digital-профі
Андрей Камчаткин.
Втричі виріс час сеансів та кількість унікальних користувачів в Youtube, Instagram та Facebook. Ловіть ще трошки найсвіжіших трендів від нього:
- Лідером за пошуковими запитами в Google у всьому світі залишається коронавірус.
- В Україні до ТОП-10, крім запиту на COVID-19, входить пошук медичних масок, карантин, курс валют.
- В другій десятці – Uber-шаттл, Блаблакар і «Ванга чума 21 века»
- Також вже кілька днів спостерігаємо здешевлення трафіку – на 30-40%. Збільшились і об’єми, які можна викупити, порівняно з докризовими часами.
Немає коментарів