Як “перевзутися на льоту” в період коронавірусної інфекції
Карантин помножений на майбутню кризу створюють нову реальність. І зараз вона лише формується. Роман Пересунько, керуючий партнер MediaHub, про тектонічні зсуви в позиціях брендів.
– Все змінюється, і можливо, назавжди. «Допандемічні» маркетингові стратегії знецінюються, а поява нових корегується чимось черговим, апокаліптичним, тим, що стається за межами наших дистанційних офісів. Поки що (і це абсолютно логічно) на ринку ситуативний маркетинг перемагає стратегію. І формуються кілька тенденцій, які у випадку посилення негативних сценаріїв цілком можуть стати трендами. Схоже, що рух відбувається у двох паралельних напрямках:
- Рекламодавці фокусуються на менеджменті, адмініструванні – на тих процесах, які лежать в основі бізнесу, намагаючись оптимізувати їх і мінімізувати збитки.
- Маркетинг, тим часом, відходить на другий план. Ті активності, які були спрямовані на приваблення нових клієнтів, на збільшення впізнаваності продукту, на зростання продажів – заморожені на невизначений термін. За інерцією продовжують працювати найдешевші і водночас ефективні рішення, тоді як поруч з ними набирають обертів короткострокове планування та ситуативний маркетинг.
Точка зустрічі цих двох напрямків і визначатиме життєздатність бренду в перспективі. Бізнесу важливо підготувати трамплін для швидкого зростання після «вірусної паніки». Важливо: зберегти лояльність споживачів та бути актуальним (демонструвати соціальну відповідальність; за можливості, адаптувати продукт чи послуги до нової реальності)
І наскільки я бачу по нам і нашим клієнтам, по колегам, період першої розгубленості на ринку вже минув, і прийшов час максимальної концентрації – переговори, перегляд домовленостей, пошук нових можливостей. Бо ця турбулентність насправді створила унікальний шанс змінити підходи, процеси, сенси для того, щоб стати гнучкішими та ефективнішими.
Немає коментарів