01
Тра

#Digital Dопомога

 

Платформа комунікацій MediaHub та агенція цифрового маркетингу Inprime починає соціальну ініціативу #Digital Dопомога. Це програма підтримки малого та середнього бізнесу в онлайні на суму 1 млн гривень. Давайте знайомитись, криза – час об’єднуватися!

Суть програми

Ми пропонуємо рекламну підтримку в інтернеті невеликим брендам і оголошуємо такі напрямки #Digital Dопомоги:

  1. Грант на суму 100 тис. грн., який включає в себе створення та розміщення реклами в Google (пошукова реклама Google Ads, банерна реклама Google Ads, таргетована реклама на каналі YouTube) + наші послуги з аудиту, створення digital стратегії та ведення рекламної кампанії.
  2. Грант на суму 50 тис. грн., який включає в себе створення та розміщення реклами в Google (пошукова реклама Google Ads, банерна реклама Google Ads, таргетована реклама на каналі YouTube) + наші послуги з ведення кампанії.
  3. 25% компенсація від витрат на рекламу в Google (пошукова реклама Google Ads, банерна реклама Google Ads, таргетована реклама на каналі YouTube) + безкоштовні аудит, оптимізація і ведення рекламної кампанії на загальну суму – 850 тис. грн.

Хто може розраховувати на #Digital Dопомогу

  • Підприємства малого та середнього бізнесу, які нараховують не більше 25 людей в штаті.
  • Підприємства будь-якої галузі, крім тих, хто зайнятий в сфері маркетингу і реклами
  • Стартапи

Таймлайн

  • 28.04 – 21.05 – прийом заявок
  • 21.05 – 31.05 – обробка інформації, визначення переможців
  • 1.06 – початок фінансування та співпраці

Як отримати #DigitalDопомогу

Щоб подати заявку на отримання гранту, надішліть листа на пошту digitaldopomoga@gmail.com. У листі вкажіть основну інформацію про підприємство:

  • Ім’я та прізвище контактної особи та контактні дані (email, телефон)
  • Назва компанії, веб сайт (якщо є), соцмережі
  • Короткий опис вашої діяльності, рік створення, кількість працівників в штаті
  • Геолокація, в якій працює ваша компанія. Чи були плани виходити на ринки інших країн?
  • Які рекламні канали ви використовуєте або використовували?
  • Чи є у вашої компанії антикризова стратегія? Як ви плануєте долати ситуацію, що склалася?

Всю актуальну інформацію, новини та апдейти, ми будемо розміщувати на нашій сторінці у фейсбуці – https://www.facebook.com/MediaHubUkraine

Починаймо разом працювати і рухатись вперед. Криза – час об’єднуватись! #DigitalDопомога

——————————————————————————————————————————————–

     

Юрій Бабинець, засновник Mindgineer

«Якщо у вас є бізнес і ви хочете рекламуватись під час кризи, ми готові інвестувати у вашу рекламу в інтернеті, щоб допомогти пережити цей період. Сьогодні ми допомагаємо вам. Можливо, коли скінчиться криза, ви замовите у нас рекламну кампанію, а ми дамо роботу дизайнеру і копірайтеру. Треба допомагати один одному»

 

Андрій Камчаткін, засновник Inprime

«Ми хочемо підтримати тих, хто зараз активно шукає вихід з кризової ситуації, бо найчастіше це вікно можливостей знаходиться саме в інтернеті. А ми маємо і ресурс і досвід , щоб використати його максимально швидко і ефективно. Підставити плече підприємцям в онлайні, зорієнтувати їх в інтернет-просторі, надати якісні послуги, та дуже цінний ресурс у вигляді реклами – наша ціль у #DigitalDопомозі» 

 

Роман Пересунько, керуючий партнер MediaHub

«Не лише великий бізнес чи міжнародні грантові інституції здатні допомагати. Кожен з нас може знайти ресурс для тієї чи іншої підтримки, особливо зараз, коли вона так необхідна. І давайте будемо відверті, малий і середній бізнес годують мільйони людей, в тому числі й рекламні і digital агентства. Тому я б хотів переформулювати слова Кеннеді, – не питай, що бізнес може зробити для тебе, запитай, що ти можеш зробити для бізнесу. У такий спосіб я закликаю всіх, хто може підтримати власними силами своїх колег/партнерів/клієнтів, приєднатися до нашої ініціативи»